Fråga om de 4 skipass som ingår i bokningen

Hej, jag har en fråga om de 4 skipass som ingår i bokningen när man bokar stuga för 10 st. Eftersom de är personliga, när kopplar man dom till rätt resenär? Just nu står det mitt namn på alla i fakturan vilket gör mig fundersam så det inte blivit något fel?

Kommentarer

  • Hej Daniela,
    och tack för att du hör av dig med din fråga!

    Jag skulle rekommendera dig att logga in på "Mina Sidor" och lägga till alla medresenärer. Deras uppgifter kommer att sparas på din profil och kan användas denna och kommande säsonger när du bokar SkiPass, skidhyra, skidskola och aktiviteter. När du lagt till deras uppgifter kan du koppla liftkorten till rätt person.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor. Du når även vår bokningsavdelning på telefon 0280-96 200.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kläppen Ski Resort