Kan jag köpa presentkort som sedan kan användas för att betala SkiPass?

Jag skulle vilja köpa presentkort på skipass. Är det möjligt? Kan ni skicka faktura och presentkort på mail? Mvh

Kommentarer

  • Hej Sandra,
    och tack för en mycket bra fråga. Vilken fin presentidé!

    På anläggningen säljer vi presentkort i receptionen på Kurbits. Dessa kan nyttjas till både butiksvaror, aktiviteter, skidskola och SkiPass/längdspårsknapp. Önskar du ett presentkort för café och restaurang ber vi dig kontakta Kläppens Restauranger på telefonnumret: +46280-96242

    Kläppens presentkort kan nyttjas på plats i anläggningen, inte digitalt via Kläppens onlinebokning. Det vi kan göra i ditt fall är att skicka faktura per mail och presentkort per post. Om detta är av intresse rekommenderar jag dig att kontakta vår bokningsavdelning på info@klappen.se

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort

  • Hej!
    Marit i Strömstad här!!
    Ringde er å försökte köpa presentkort, som gällde i skidanläggningen,men där fick jag svar att de gällde bara i butiker??
    Stämmer de??
    Tänkte betala,å så hämtades det av sonen som flyttat till Sälen å som var mottagaren,å en besökare hos er
    Mvh , å GOD JUL
    Marit
    Marit Gustafsson
  • Hej Merit!

    Ursäkta för olika budskap. Vi har presentkort men dessa gäller enbart i Kläppens butiker och inte vid ski pass försäljning.
    Ha en fin dag och God Jul!
    Kläppen Ski Resort