Finns det tvättmaskin på Hotell Kurbits?

Hej,
Findes der tvättmaskin på kurbits? (I misforstod mit danske da jeg spurgte sidst 😀 )
Majbrith Sprankel

Kommentarer

  • Hej Majbrith,
    Vad bra att du kontaktar oss med din fråga!

    Just nu så finns det inga tvättmaskiner som du som gäst kan använda på hotellet. Behöver du tvätta något under din vistelse så kan du göra detta nere på campingen där vi har tvättmaskiner tillgängliga. Det är bara att komma till receptionen så får du all information du behöver för att komma in i tvättrummet. Observera att du behöver ta med eget tvättmedel då detta ej finns på plats.

    Hoppas att ni får en härlig semester hos oss på Kläppen!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.