Vad kostar en drop in-plats för husbil?

Hej! Vad kostar en drop in plats på vintern  för en husbil dom är 7,60 lång? Hur länge får man stå på en sådan plats?

Kommentarer

  • Hej Catharina,
    och tack för ditt meddelande!

    En dropp in-plats kostar mellan 400-700 SEK / dygn beroende på period. Via länken nedan kommer du direkt till vår onlinebokning, vilket är det enklaste sättet för dig att jämföra pris/period.
    Boka Boende - Kläppen Ski Resort (klappen.se)

    Du kan boka valfria dygn, dvs inga speciella förutbestämda ankomst och avresedagar 😊

    Med vänliga hälsningar/ Hugo
    Kläppen Ski Resort