Är djur tillåtna i era stugor?

Har ni någon liten lägenhet(2 pers.) där man får ta med hund?

Kommentarer

  • Hej Roger,
    tack för din fråga.

    Vi har boende där djur är tillåtna. När du bokar online trycker du på "Faciliteter" och där "Djurtillåtet" - när du valt det kommer de djurtillåtna boendena upp. Du kan även boka via oss; 0280-96 200

    Med vänliga hälsningar
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning
  • Kan man ha en liten hund med sig till våffelstugan Persgården?
  • Hej Gudrun, ja det går bra. Alla våra restauranger är djurtillåtna.

    Tänk bara på att hunden (och även gående) inte får vara i backen utan försök att gå bredvid så ingen kommer till skada!

    Trevlig helg och God Jul//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort