Får man ta med sig djur i stugan?

Hej!
Vi har hyrt 3 stugor i Sjungarbacken 1-5 april. Stugor nr 1056, 1058, 1059. Är det tillåtet att ta med katt i någon av dessa?
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie,
    tack för att du hör av dig till oss.

    Jag skulle rekommendera er att kontrollera era bokningsbekräftelser, där hittar ni all information om vad boendet innehåller. Har ni ytterligare frågor skulle jag rekommendera er att kontakta vår bokning på bokning@klappen.se alt 0280-96200

    Man kan även se vilka boenden som tillåter husdjur via vår onlinebokning här>>.

    Önskar er en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort