Hur får jag min Chromecast att fungera?

Har följt beskrivningen på servicekanalen i tv-utbudet för att kunna cromecasta men kan ej få igång cromcast tjänsten. Felmeddelande dyker upp som säger undefined efter att qr koden skannats och jag har klickat på connect. Vad är fel?

Kommentarer

  • Hej Ingela,
    tråkigt att det inte fungerar för er. Hoppas att ni lyckades lösa problemet innan jag nu har svarat er!

    Jag vet inte riktigt vilket boende du befinner dig i, men om du bor på vårt lägenhetshotell Kurbits har vi denna information:

    Utöver tv-kanaler kan du streama från egen enhet, till exempel Netflix från din mobiltelefon. På knappen "INPUT" på fjärrkontrollen väljer du mellan LIVE TV (TV-kanaler) och HDMI1 (Streaming). Mer information hittar du på INFOSIDAN eller på startsidan (HDMI1) för streaming.

    Önskar er en fortsatt trevlig vecka!
    Kläppen Ski Resort
  • Tack för svar.
    Jag vet inte om du läste hela min fråga?
    Jag behöver inte ha svar på det som jag läst mig till från instruktionerna.
    Det är något tekniskt fel som ni måste kolla upp.
    Mvh
    Ingela
  • Hej Ingela,
    tack för att du informerat oss om det här. Jag tog kontakt med vår IT-tekniker som kontrollerade hotellet.
    Jag ber om ursäkt för att jag inte kunde vara till mer hjälp i mitt svarsmail, och hoppas återigen att det löste sig för er under er vistelse.
    Hoppas även att du hittade informationsbladet med kontaktinformation till vår olika avdelningar; bokningsavdelningen (0280-96200) och fastighetsjouren (0280-96215) för hjälp med problemet.

    Om ni inte är kvar på plats hoppas jag att resan hem gick bra,
    och att vi får möjligheten att träffa er igen i framtiden!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort