Vad kostar en drop-in-plats på er vintercamping 22/23?

Hej! Vad kostar en campingplats på dropin under vintersäsongen?

Kommentarer

  • Hej Annelie! Tack för din fråga!

    Priset varierar beroende på vilken period du är intresserad av att boka. Jag rekommenderar dig att använda vår onlinebokning för att få en snabb överblick. Önskar du mer info om vår vintercamping finner du den här: Kläppen (klappen.se)

    Skulle du ha några ytterligare frågor utöver denna info får du gärna kontakta vår personal på bokningen:

    BOKNINGEN
    Mån-sön 08.30-17.00
    Lunchstängt 12.00-13.00
    Telefon: +46(0)280 - 96 200
    E-post: bokning@klappen.se

    Ha det gott!
    //Isabelle, Reception Kurbits
    Kläppen Ski Resort