Vad kostar en drop-in-plats på er sommarcamping?

Hejsan!
Jag planerar att åka uppåt i sommar, varav ett stopp kommer bli er camping.
Vad kostar en drop-in-plats?

//Joel

Kommentarer

  • Hej Joel,
    härligt att höra att vi är en del av din semestertripp!

    Ett dygn på vår camping kostar 350 SEK, vilket är ink. el och servicehus.
    Ett dygn med tält kostar 250 SEK, vilket är ink. servicehus och exkl. el.
    Om man tältar och vill ha tillgång till el kostar eldplatserna 350 SEK.

    På Kläppen har vi även två mindre campingstugor. Dessa är utrustade med tre bäddar (en våningssäng och en bäddbar soffa), samt kylskåp och micro.
    I servicehuset finns tillgång till WC/dusch, kök/matsal samt tvättstuga med tvättmaskin och torktumlare. Campingstugorna kostar 525 SEK/per natt.

    Du kan redan nu förboka din campingplats via vår onlinebokning. Under sommaren har vi inga förbestämda platser, utan du väljer själv när du kommer på plats.
    Läsa mer om vår sommarcamping på www.klappen.se >>

    Önskar dig en riktig trevlig sommar, så ses vi snart på Kläppen!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort