Kan jag byta startdatum på Skipass och skidhyra?

Hej! Vi har bokat en resa hos er (bokningsnummer AC****) mellan den 21/1 och 24/1, med skiddagar från den 22-24. Vi undrar nu om det finns möjlighet att ändra så att skidhyra och skipass istället gäller från den 21-23? Tack på förhand.
Med vänliga hälsningar
Ebba & Gustaf

Kommentarer

  • Hej Ebba och Gustaf,
    och tack för att ni hör av er. Det gläder oss att ni bokat in er vintersemester hos oss!

    Vi kan absolut hjälpa er med att boka om era skiddagar, både för Skipass och skidutrustning.
    Vid förbokning har vi möjlighet att gå in och redigera bokningar fram till tre dagar innan ankomst. När det är färre än tre dagar kvar måste vi göra en av- och ombokning. I ert fall kommer vi kunna lösa det snabbt och smidigt då ni hör av er i god tid.

    Jag ser till att vår bokningsavdelning går in och byter startdatum från den 22 till den 21/1-2021

    Hoppas att ni får en fortsatt fin helg, så ses vi nästa vecka!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort