Går det buss till Vasaloppsstarten från Kläppen?

Hej!
Jag ska åka öppet spår söndag nästa år och tänkte bo på er camping. Då vi kommer bo i husbil undrar jag om det går bussar från campingen till vasaloppstarten?
Tack på förhand!
Vänlig hälsning,
Monica

Kommentarer

  • Hej Monica!
    Vilken spännande resa du har framför dig, nio mil från Sälen till Mora!

    Vasaloppet själva arrangerar busstransport till Vasaloppsstarten, varav linjen från Malung stannar till på Kläppen. Vasaloppet har inte släppt information om avgångarna ännu, men kommer att släppa mer detaljer i december. Du kan läsa om busstransporterna på Vasaloppets hemsida >>

    Har du fler frågor om själva loppet rekommenderar jag dig att ta kontakt direkt med arrangörerna på Vasaloppet. De har bäst koll på allt som rör tävlingen 😀

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort
  • Tack för snabbt svar!
    Ja precis, tredje gången nästa år…

    ​Toppen att det går bussar från kläppen! Jag hittade bara gammal information på Vasaloppets hemsida så tänkte jag frågade er istället.

    ​Vänlig hälsning,
    Monica

  • Imponerande att du kommer att stå på startlinjen för tredje gången!
    Vi önskar dig all lycka till den dagen, samt att du hinner värma upp på våra längdspår innan loppet. Eller kanske unna dig en riktigt mysig fika på bageriet dagen efter!

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor 😊
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort