Hur bokar jag boende via er onlinebokning?

Jag förstår mig inte på ert bokningssystem. Går in boka online, filtrerar efter önskat datum(2022) och antal personer. Får sen ändå upp alla möjliga stugor utanför sökningen. Väljer en stuga med 10 personer och sen ”se tillgänglighet” men sen kommer jag inte längre. Hur gör man? Är absolut inte oteknisk och tänker, ska det vara så svårt.

Kommentarer

  • Hej Anna,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att boka in er vistelse på Kläppen Ski Resort nästa säsong!

    När du gått in på vår onlinebokning, valt datum och antal personer kommer du att få en översikt över bokningsbara objekt. När du klickar dig in på ett boendet får du mer detaljerad information - se bild nedan.

    Efter att du läst på om boendet, kontrollerat datum och antal personer, väljer du "Lägg till" för bokning - se bild nedan.

    Nästa steg ger dig möjlighet att boka tillägg såsom Skipass, skidskola och skidutrustning. För att ta dig vidare till betalning väljer du "Till varukorgen"

    Nästa steg ger dig översikt över vad som ligger tillagt i kundkorgen.
    För att ta dig vidare och bekräfta bokningen krävs ett konto. Har du inte ett konto sedan tidigare skapar du enkelt ett nytt. Därefter kan du välja hur du vill betala bokningen via Klarna.

    Skulle problem uppstå under bokningsprocessen skulle jag rekommendera dig att kontakta vår bokningsavdelning via telefonnumret 0280-96200, alternativt via mail bokning@klappen.se

    Hoppas att det flyter på smidigare för dig den här gången.
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort