Varför ligger boendet inte kvar i min varukorg på onlinebokningen?

Hej! Jag hade ett boende i varukorgen och valde sedan skipass, utrustning och tillval till boendet. När vi var klara och klickade på bekräfta & betala så var boendet inte längre tillgängligt. Hur är det möjligt att vårt valda boende kan försvinna medans vi håller på med bokningen? Det visades ingen varning eller info om tidsgräns för att göra en bokning och vi höll inte på med tillvalen så himla länge. Det var det påsklovet, vi är så besvikna!!
Just nu känns det inte så troligt att vi kommer tillbaka till Kläppen på ett tag. Men vi hoppas ändå att ni i framtiden har mycket tydligare information om vilken tidsgräns som gäller för att reservera ett boende medans man gör en bokning. Kanske en klocka som tickar ner så att det syns hur mycket tid som är kvar innan valt boende försvinner.
VI förstår att det är svårt för er att kompensera oss för en sån här sak men vi hoppas att ni tar chansen att erbjuda ett annat boende till samma pris som det vi försökte boka.

Vänliga hälsningar,
Anna Lindström

Kommentarer

  • Hej Anna,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerat att boka din vistelse på Kläppen Ski Resort, samtidigt som jag beklagar att det boendet som du var intresserad av blev uppbokat innan du hann färdigställa din bokning.

    När du lägger ett boende i varukorgen via vår onlinebokning skall boendet ligga reserverad i två timmar. Dock finns det unika fall där två intressenter kollat på samma boende, varav den som först klickat sig vidare till betalning får boendet.
    Utifrån det du skriver tror jag dessvärre att så är fallet den här gången.

    Jag skulle rekommendera dig att ta konkontakt med vår bokningsavdelning för att få bästa möjliga guidning till likvärdigt boende. Bokningen når via telefonnumret 0280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort