Har ni någon "boka-tidigt-rabatt" på SkiPass och skidhyra?

Vi har besökt er i flera år och alltid nyttja boka tidigt rabatten ni brukar ha när vi skall boka skidor och liftkort. Har ni tagit bort den i år?

Kommentarer

  • Hej Weronica,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka vår anläggning igen!

    Det rabatterade priset på skidhyra, SkiPass och skidskola ligger online. Bokar du din utrustning och dina SkiPass via webben är kostnaden reducerad jämfört om du köper det på plats. Läs mer här >>
    Det reducerade priset kommer finnas tillgänglig på vår onlinebokning under hela vintersäsongen.

    Ladda Skipass online >>
    Förboka skidhyra online >>
    Boka skidskola online >>

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort