Från när kan jag boka boende för nästa vintersäsong?

När kan man boka för vintersäsongen 23/24

Kommentarer

  • Hej Renee,
    och tack för en bra fråga!

    Du kan redan nu boka sommaren och nästkommande vintersäsong via vår onlinebokning. Vi släpper alltid upp boendet för sommaren/nästkommande vintersäsong den 1 februari.
    Klicka här för att komma direkt till vår onlinebokning >>

    Hoppas du hittar ett boende som passar!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Har varit inne men gick inte boka, de kanske inte är lediga då?
  • Hej igen Renee, ja så kan det vara.

    Just nu är Kläppbacken och Örebäcken lite försenade men resten ligger ute som det ska! Så resterande områden är allt ute som ska vara ute. Om du då inte hittar något så kan det vara bokat redan. Kika runt på hemsidan om du hittar fler stugor som kan passa dig och om du har frågor eller vill rådfråga någon- kontakta oss på mail eller telefon 😊

    Bokning@klappen.se eller 0280-96200!

    Hoppas du kan hitta något som passar er//

    Kläppen Ski Resort