Hur bokar jag min stuga som stugägare?

Hej, mitt namn är Maria och min familj äger en stuga i Gusjöbyn. Jag undrar om jag kan boka den via det här systemet eller om jag skall gå tillväga på något annat vis.

MVH
Maria Godberg

Kommentarer

  • Hej Maria,
    och tack för att du hör av dig!

    Som ägare använder du Ägarwebben för att boka ditt egna logi. Information om tillvägagångssätt har skickats ut per mail.

    Har du fler frågor gällande bokning av egen logi rekommenderar jag dig att kontakta Kläppens bokningsavdelning på bokning@klappen.se alternativt +46280-96200

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort