Hur bokar jag skotersafari?

Hej jeg vil gerne boka Skotersafari til 10 personer
Vi vil gerne køre 21-3 kl 13.00. 5 personer Og 21-3 kl 15.00 5 personer
Venlig hilsen
Jan Bojsen

Kommentarer

  • Hej Jan,

    För att genomföra bokningar är du välkommen att kontakta oss via telefon på +46280-96200. Där kan vi hjälpa dig att boka Skotersafari.

    Välkomna!

    Mvh
    Jack
    Kläppen Ski Resort
  • Jeg vil gerne booke 3 scootere til fredag d 28. Januar  kl. 10?
  • Hej Stine,

    För att boka detta så är du supervälkommen att kontakta bokningen per telefon på +46(0)280 - 96 200 så hjälper de dig vidare.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!

    Vänligaste hälsningar,
    Felicia
    Kläppen Ski Resort