Varför kan jag inte boka kortvecka under jul och nyår?

Hej,
jag får ingen träff på boende lör-ons den 26-30/12. Är allt uppbokat?

Kommentarer

  • Hej Isabella,
    och tack för ditt mail! Det gläder oss att du är intresserad av att boka in din vintersemester hos oss!

    Under jul och nyår hyr vi ut all logi veckovis lördag-lördag och söndag-söndag, vilket är anledningen till att du inte får någon träff på vår onlinebokning.

    Hoppas att en veckovistelse kan vara av intresse och att ni vill fira nyår tillsammans med oss! Meddela mig gärna om du har några övriga frågor, eller kontakta oss via vår bokningstelefon; 0280-96200.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort