Boka konferensresan med dina arbetskollegor!

Dags att planera en äventyrsfylld och underhållande företagsresa tillsammans med kunder eller kollegor? Då har ni kommit helt rätt!

Här på Kläppen Ski Resort erbjuder vi skidåkning för alla, vare sig man är nybörjare eller elit. Från toppen av berget kan man ta sig ner i allt från grön till svarta backar. Njut av frukostbuffé, à la carte, Afterski på det nybyggda hotellet Kurbits och andra roliga aktiviteter som vi skräddarsyr efter era önskemål!

Och såklart har vi konferenslokal och lägenheter med ski in-ski out-läge för bästa möjlighet till morgon- och kvällsåkning.

För mer information; besök Kläppens hemsida för konferensresor,
alt. ta kontakt med vår konferensansvarige.

Hoppas vi ses på berget,
Vänligen//
Bella Beiron
Kläppen Ski Resort