Hur många dagar har jag på mig att betala min bokning?

Hur snabbt måste man betala boendet om man bokar idag?

Kommentarer

  • Hej Malin, tack för din fråga!

    När du genomfört din bokning kommer du att få en betallänk från Klarna. Vänligen bekräfta ett betalsätt vid bokningstillfället för att säkerställa att bokningen bekräftas. Klarna har olika betalalternativ, antingen väljer du att betala summan inom 30 dagar, eller så kan du välja att delbetala. Läs mer om vad som gäller här >>

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor! /Sofia
    Kläppen Ski Resort