Hur avbokar jag skidutrustning?

Hej!
Jag har bokat skidutrustning till mitt barn och betalthela min vistelse redan (kommer inte förrän v.12). Nu har jag köpt utrustning till henne, hur gör jag för att boka av?
Med vänlig hälsning, Melissa

Kommentarer

  • Hej Melissa,
    Tack för din fråga!

    Avbokningar av utrustning eller övriga tillägg görs enklast via vår bokning som du kan nå antingen på bokning@klappen.se eller telefon 0280-48 10 20. All hyrd utrustning, aktivitet och skipass är gratis att boka av fram tills dagen innan ankomst.

    Hoppas att ni vår en härlig vistelse hos oss under vecka 12!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppens bokningsavdelning