Varför hittar jag inga prisuppgifter på onlinebokningen?

Hittar inga prisuppgifter på stugor, man måste väll kunna se oris innan man bokar

Kommentarer

  • Hej Renee,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att boka din vistelse på Kläppen Ski Resort!

    När du söker på boenden via vår onlinebokning måste du välja en period för att få upp prisuppgifter. Du kan välja datum direkt, alternativt i ett andra skede när du klickat dig in på ett boende (se exempel här under).

    Om du väljer datum direkt vid påbörjad sökning kommer du se prisuppgifterna under varje bild (se nedan)

    Hoppas att mitt svar underlättat för dig.
    Om du har fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt; antingen här, bokning@klappen.se eller via vår telefonväxel +46280-962 00

    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort