Kan jag boka en vistelse med bara 1 till 2 nätter?

Undrar om det finns möjlighet att hyra något för bara 1 eller max 2 nätter, skulle vara tex 3/1-4/1

Kommentarer

  • Hej Linda,
    och tack för en mycket bra fråga.

    När det kommer till att boka färre dagar än en ordinarie vistelse, alt. andra dagar än våra ordinarie ankomst- och avresedagar kan det endast ske nära inpå ankomst.
    Vi kan inte boka in dessa dagar i dagsläget. Jag skulle rekommendera dig att kontakta bokningen en veckar innan ankomst.

    Bokningen når du på bokning@klappen.se eller 0280-96200.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Med vänlig hälsning//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort