Har ni campingstugor på Kläppens camping?

Finns det några stugor på campingen??

Kommentarer

  • Hej Ingela,
    och tack för att du hör av dig! Det gläder oss att du planerar att boka in din vistelse på Kläppen!

    Vi har två bokningsbara campingstugor. Stugorna ligger på den södra delen av Kläppens camping och erbjuder tre bäddar vardera (en våningssäng och en bäddbar soffa). Kylskåp och micro finns i stugan.
    Toalett, dusch och bastu finner du i servicehuset, likaså kök och matsal.

    Du kan boka våra campingstugor via vår onlinebokning, alternativt via bokningsavdelningen på +4628096200 / bokning@klappen.se

    Vill du läsa mer om vår camping rekommenderar jag dig ett besök på klappen.se/camping

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort