Varför lägger onlinebokningen på liftkort på min bokning?

Hej
Jag försöker boka för ett blandat sällskap (i åldrar och vintersportintresse) och vill ha flexibiliteten med nära backen och längdspår, men vid betalning kommer det upp en rad 4 vuxenliftkort. Det står ingenting om detta i sidorna innan betalning. Vad är detta?
Om det är endast 3 vuxna i stugan som behöver liftkort, hur tar jag bort ett av liftkorten?

Tack, Anette

Kommentarer

  • Hej Anette,
    och tack för en bra fråga!
    Under sportlovsveckorna (vecka 8-9, samt lör-lör vecka 10) paketeras allt boende med skipass. Antalet skipass anpassas efter antalet bäddar i stugan.

    Det låter på dig som att ni planerar att boka en 7-10 bäddsstuga. Där kommer 4 vuxenskipass ligga paketerade i priset.
    Vuxenskipasset kan nyttjas av personer i åldrar, barn som pensionär.
    Skipassen är personliga, så kom ihåg att skriva namn på baksidan av alla Keycard.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
  • Går det att anpassa antal dagar skipass om man bokar boende tors-sön? Vi hinner bara åka skidor fredag och lördag.
  • Hej Anna,
    och tack för din fråga!
    Det går inte att minska antalet dagar på inkluderade Skipass. Om ni inte hinner skida alla dagar kanske Skipasset kan nyttjas till att ta en tur med gondolen? Jag kan verkligen rekommendera att ta en värmande fika på Toppstugan, alternativt en hotellfrukost eller middag på Restaurang Halster.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort