Ingår liftkort i boendepriset på Hotell Kurbits?

Såg att liftkort ingår vissa veckor, gäller det även v 14 och 15. Och på hotellet? Hälsningar Renee

Kommentarer

  • Hej Renee,
    och tack för en bra fråga!

    Vecka 14 och15 ingår inte liftkort i boendet. Det är enbart vecka 8-9, samt lör-lör vecka 10 som våra boenden paketeras med Skipass. Under de veckorna paketeras allt boende på anläggningen med Skipass, inkl. Hotell Kurbits lägenheter. Antalet Skipass baseras på antalet bäddar. Du ser enkelt hur många Skipass som ingår i boendet via vår onlinebokning.

    Med vänlig hälsning/ Sanna
    Kläppen Ski Resort