Hur länge har repliftarna öppet?

Jag har hyrt  Kläppbacken Nedre 367 och undrar om man kan ta sig till stugan m lift till kl 18 eller om de bara går till kl 15:30?

Kommentarer

  • Hej Matilda,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du har bokat in din vintervistelse på Kläppen Ski Resort!

    Repliften Domherren är i drift mellan klockan 09:00-18:00, vilket gör det möjligt för dig att ta dig hem strax innan anläggningen stänger klockan 18:00.

    Se gulmarkerat på pistkartan här under:

    Vänligen meddela oss om du har fler funderingar inför din vistelse!
    Allt gott/

    Kläppen Ski Resort
  • Hur länge brukar repliften Domherren vara öppen för säsongen?
  • Hej Anna,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Repliftarna är öppna mellan klockan 09:00-18:00 under hela säsongen, d.v.s vecka 50-14.

    Önskar dig en fortsatt fin söndag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort