Går det att avboka obligatoriska Skipass v.8-10?

Hej,
vi försöker boka W9 online. Jag ser att det i bokningen per automatik läggs på liftkort - hur bokar vi utan liftkort? Vi kommer ha årskort i Kläppen kommande säsong….
Mvh//Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att ni planerar att boka in er vintervistelse på Kläppen Ski Resort!

    Allt boende vecka 8-10* paketeras med Skipass. Antalen Skipass baseras på antalet bäddar. Under denna period kan du inte avboka dom obligatoriska Skipassen.
    * vecka 10 tillkommer obligatoriska Skipass på vistelser med ankost/avresa lör-lör.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig till vår bokningsavdelning på bokning@klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej,
    det kan jag tycka är en lite konstig policy. T.o.m SkiStar mer flexibla för sina säsongskortshållare. Men då får vi helt enkelt boka in oss på annan plats.
    Mvh//Tomas
  • Hej igen Tomas,
    och tack för att du återkopplar och ger oss feedback!

    Jag har tagit din önskan ett varv till på avdelningen, och om du kontaktar bokningsavdelningen med bokningsnummer gällande köpt och betalt säsongskort kan logibokningen justeras.

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort