Vilket boende ligger närmast barnområdet?

Hej

Jag undrar vilket boende som passar bäst om man vill vara på gångavstånd till barnutbudet? Har förstått att det området heter Tranan/Tranantorget, men vilket boende ligger bäst till? Vill helst inte ha boende med loft pga små barn.

Tack på förhand!
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda

    Vad kul att ni kommer och besöker oss i vinter.
    Närmast Tranan torget och barnområdet skulle jag rekommendera att ni bor på vårt nybyggda hotell eller i Gullbrändan, där har du inga loft och det ligger liftnära och bra till.
    Kolla in våran onlinebokning och se vad som passar er bäst, vill ni ha hjälpa att boka är det bara ni hör av er till oss på 0280-96200

    Hälsningar
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning