Boende lørdag-lørdag

Hej Kläppen
Vi er kommet hos jer i mange år, og undrer os over, at så få boliger udlejes fra lørdag-lørdag. Næsten alle udlejes søndag-søndag hvilket passer så skidt for os når vi har lang hjemtransport og arbejde/skole mandag.
Er det simpelthen fordi flest gæster foretrækker søndag-søndag?
På forhånd tak.
Mvh Christina

Kommentarer

  • Hej Christina 😀

    Jag förstår din undran. Vi på Kläppen hyr ut majoriteten av våra stugor söndag-söndag. En av anledningarna är att detta alternativ är mest populärt och att våra privata stugägare föredrar det. Dock finns det även en del boende som hyrs ut lördag-lördag då vi vet att det blir lättare för de som kanske bor lite längre bort eller liknande.

    Har du några fler frågor eller funderingar är det bara att höra av sig till oss.
    Med vänliga hälsningar
    Moa
    Kläppen Ski Resort