Boende, liftkort og skileje. Hvordan gør jeg brug af tilbudet ‘Junior Days’ til mit barnebarn?

Hej,
Vi er en familie på 7 personer, der overvejer at tage til Kläppen i uge 3.
På andre skidestinationer i Sverige har jeg tidligere oplevet, at der var rabat, hvis man eksempelvis bookede i god tid, eller både bookede liftkort og overnatning etc.
Har I noget tilsvarende?

Venlig hilsen
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter, kul att ni vill besöka oss!

    Våra aktiva erbjudanden ligger uppe på hemsidan. Just nu har vi erbjudandet Junior Days som ger barn till och med 7 år gratis skidskola, skipass och skidhyra under vistelser vecka 3.

    Tveka inte att höra av dig igen om något verkar otydligt.
    Hoppas vi ses vinter //
    Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Hej,
    Tak for jeres tilbagemelding.
    Jeg har nu betalt for 2 hytter/lejligheder i uge 3 samt et liftkort også til uge 3.
    Hvordan gør jeg brug af tilbudet ‘Junior Days’ til mit barnebarn?

    Venlig hilsen
    Peter
  • Hej igen Peter,
    kul att ni kommer till oss! För att ta del av erbjudandet ber jag dig kontakta vår bokningsavdelning som mer än gärna hjälper dig med alla eventuella frågetecken samt bokning. Du når dem på bokning@klappen.se eller 0280-96200. Under hösten är de på plats måndag-fredag.

    Med vänliga hälsningar// Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Hej igen Peter,
    tänkte nämna att du även sparar pengar på att förboka skidhyra innan ankomst. Bokar du innan den sista november bjuder vi på kostnadsfri utkörning till ert boende på ankomstdagen. Utkörning lägger du till med hjälp av vår bokningspersonal på +46280-96200

    När du förbokar Skipass, skidhyra och skidskola får du upp till 10% rabatt. Vi har alltid bäst pris online. Hoppas det har gått bra att boka erbjudandet Junior Days med gratis Skipass, skidhyra och skidskola till barnen upp till och med 7 år 😃

    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort