Kan man boka boende kortare än 1 vecka?

Hej

Jag undrar om det kan finnas boende för kortare tid än en vecka? Bor i Mora och tänkte om man kan åka till er och stanna bara en natt? Lyckas inte hitta det på hemsidan. T.ex nu i helgen.

Tacksam för svar!

Kommentarer

  • Hej Johan
    Vad kul att ni vill komma och besöka oss.
    Vi har även boende torsdag- söndag och söndag - torsdag.
    Enstaka nätter hyr vi ut efter att bokning perioden börjat. t.ex. på torsdag kan ni kolla om det finns någon torsdag-söndag stuga som inte är uthyrd då kan vi hyra ut den. Ring oss på 0280-96200 så hjälper vi dig att boka.

    Ha det fint
    Hälsningar Linda
    Kläppens bokningsavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.