Boka boende på Kläppen i sommar

Hej
Jag är inne på hemsidan och försöker boka boende i Gullbrändan till sommaren men jag hittar inget. Innebär det att där inte finns något ledigt eller att det inte är utlagt ännu?
Mvh //Mia

Kommentarer

  • Hej Mia,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka oss i sommar!

    Jag var nyss inne och kontrollerade onlinebokningen, och vad jag kan se ligger ett flertal boendeobjekt bokningsbara i Gullbrändan. Troligtvis måste webbläsaren legat nere vi tillfället du planerade att boka.

    Vi öppnar Kläppens Camping samt reception och butik på hotell Kurbits den 20 juni, och stänger den 15 augusti. Här kan du läsa mer om vårt sommarutbud!

    Önskar dig en trevlig helg,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort