Hur fungerar incheckning med kodlås?

Hej,
Undrar om mitt boende v7 har kodlås elker nyckellås samt ifall incheckn tid är 16:00?
 Avser bokn nr AB****.

Kommentarer

  • Hej Karin,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du har bokat in din vintersemester hos oss på Kläppen Ski Resort!

    Boendet som du har bokat, stuga 564B i boendeområdet Mitt i Pisten är ett kodlåsboende. Det innebär att koden till ditt boende kommer levereras per sms.
    När din stuga är redo att checka in i kommer du att få ett inchecknings-sms med en länk. När du klickar på länken kommer du att få access till dörrkoden. Du kan därmed åka direkt till ditt boende efter mottaget sms.

    Incheckningssms:et skickas ut så fort din stuga är kontrollerad/städad, vilket är senast klockan 16:00. Om du inte mottagit ett incheckningssms efter klockan 16:00 ber vi dig kontakta bokningen på telefonnummer 0280-96200.

    Vill du veta mer om vår digitala in- och utcheckning rekommenderar jag dig att läsa inlägget: Digital in- och utcheckning

    Hoppas att jag besvarat dina fråga,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej. Denne information ville være god at vide for dem som booker gennem Sembo.  Ifølge Sembo skal man modtage en SMS 3 dage før ankomst. Denne sms har jeg gået og ventet på.
    Her er så svaret åbenbart.
    M. Pedersen
  • Hejsan,

    Tack för din fråga! Du ska få ett utskick via mejl från oss 3 dagar innan ankomst och sen kommer ankomstsms på ankomstdagen när ditt boende är ledigt! Denna information finns på vår hemsida och kommer även i utskicket 3 dagar innan ankomst. Mejlutskick kommer från din agent eller direkt från oss.

    Hoppas jag besvarade din fråga och hör gärna av dig om du har fler frågor!

    Med vänliga hälsningar,
    Kläppen Ski Resort