Vad ingår i boendepriset på onlinebokningen?

Vi tittar på hotel Kurbits 20-25 februari. Vi är 2 vuxna och ett barn. Pris drygt 23000kr. Ingår det ski pass för 2 vuxna 5 dagar i det priset? (och frukost och avresestäd).
Hälsningar Alexandra

Kommentarer

  • Hej Alexandra,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att boka din vistelse på lägenhetshotell Kurbits!

    När du bokar boende via vår onlinebokning kommer du få information om vad som ingår i priset - se bilden nedan.

    Om du bokar boende på lägenhetshotell Kurbits den 20-25 februari för två vuxna och ett barn kommer det att ingå två stycken SkiPass (5 dagar vuxen), hotellfrukost under hela vistelsen för tre personer (två vuxna och ett barn), tre linneset samt avresestäd.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort