Varför får jag ingen träff på en hel vecka på er onlinebokning?

Hej! Varför har ni tagit bort att hyra hela veckor när säsongen börjar. Otroligt tråkigt då det alltid varit härligt med uppstart inför jul och härligt i backarna.
Har t o m blivit en kortvecka på vårkanten, men nu blir det tyvärr bara en resa då veckohyran ligger efter nyår.

Kommentarer

  • Hej Anne,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du är vill spendera dina vintersemestrar hos oss!

    Vi erbjuder alternativet att boka hela veckor under hela säsongen. Anledningen till varför du inte får en träff på vår onlinebokning kan bero på att det boende som du är intresserad av är uppbokat.
    Jag skulle rekommendera dig att kontakta oss via telefon 0280-96200 alternativt bokning@klappen.se för att säkerställa det.

    Hoppas att du kan hitta ett boende som passar, och därmed har möjlighet att besöka oss inför jul och påsk.
    Önskar dig en trevlig helg,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort