Går det att boka boende fredag till måndag?

Hei,
Planlegger å gå Vasaloppet (Vasaåket 90) søndag 14. februar. Har dere tilbud på rimelig overnatting for 1 person fra fredag 12. februar til mandag 15. februar?

Kommentarer

  • Hej Per Kristian,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka oss i februari!

    Vi förmedlar boende under tidsperioderna tors-sön, sön-tors, sön-sön alt lör-lör. För ankomst och avresa på andra dagar än ordinarie är bokning möjlig samma vecka som den planerade vistelsen.

    Jag skulle rekommendera dig att antingen kontakta bokningen på 0280-96200 för mer information, alternativt boka en längre vistelse för att säkra upp boende till datumet för Vasaloppet.

    Hoppas att vi ses i februari månad,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort