Om mitt boende saknar tvättmaskin, kan jag tvätta någon annanstans?

Hej! Vi har bokat gusjöbyn tomtområde 141, det står ingenstans om tvättmaskin. Finns det eller finns det något annat sätt att tvätta vid behov?
Undrar även över restaurangerna, hur är möjligheterna till take away?
Med vänlig hälsning,

Kommentarer

  • Hej Jessica,
    Tack för din fråga!

    Om ni är i behov av tvättmaskin under er vistelse och det inte finns i er stuga så kan ni besöka vår reception på Kurbits och köpa tillgång till en gemensam tvättmaskin nere på campingen där ni kan tvätta det ni behöver!

    Flera av våra restauranger erbjuder take-away så ni kan njuta av maten i eget sällskap. På bageriet har vi pizza efter kl 15:00 som går att hämta, Halster Bar & Bistro samt Tranan kör även take-away på lunchen. För mer information angående Halsters möjligheter för take-away, ring direkt till dem på telefon 0280-96242.

    Tack för att du hörde av dig så hoppas vi att ni får en härlig semester hos oss!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort