Måste jag ta med täcke och kudde?

kollar på boende mitt i pisten
det står att man ska ta med täcke och kudde
kan det verkligen stämma har aldrig varit med om att täcke och kudde inte finns i boendet och ser man på bilderna så ligger det ju täcke och kudde på sängarna
Björn Folke

Kommentarer

  • Hej Björn,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Täcke och kudde ingår i allt boende som vi förmedlar. Bäddlinne och handdukar ingår inte, men finns som tillval "linneset".

    Har du möjlighet att skicka en länk till den sidan alt. en skärmbild på var det står att du som gäst skall ta med dig täcke och kudde? För den informationen måste vi rätta till 😀

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort
  • hej
    se nedan

    Björn Folke
  • Hej igen Björn,
    och tack för att du återkopplade med bild på beskrivningen av boendet! 😀

    Nu förstår jag missförståndet 😊 Den raden är kopplad till resesängen som finns i boendet, dvs en hopfällbar barnsäng. Till den får man ta med eget barntäcke och kudde.

    Återigen, tack för att du skickade in både fråga och bild till oss. Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler funderingar!

    Vänligen//
    Bella

    Kläppen Ski Resort
  • Jag läste också texten som att man behöver ta med egna kuddar och täcken till alla sängar. Tur att jag råkade titta här på forumet! Ni borde verkligen förtydliga texten…
    Jonas
  • Hej Jonas,
    och tack för att du hör av dig till oss! Vi är tacksamma för din feedback och kommer se över vår formulering i onlinebokningen.

    Tveka inte att höra av dig på nytt!
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Anneli Gustafsson
  • Hej Anneli, nej det gäller bara för resesängen/barnsängen!

    Så om du inte använder barnsängen så finns det i alla "vanliga" sängarna. Bara till barnsängen som det krävs eget.

    Ha det fint och hör av dig om du undrar något mer//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort