Utomhusjacuzzi i området Mitt i Pisten

Hej!
Det står att vissa stugor i ”mitt i pisten” har utomhusjaccuzi, var kan jag se vilka det är som har detta?

Kommentarer

  • Hej Daniel,
    och tack för bra fråga!
    Det stämmer att det finns utomhusjacuzzi i området Mitt i Pisten.
    Dessa stugor ligger som bokningsbara på klappen.se inför vintersäsongen 2021.
    För mer information rekommenderar jag dig att ta kontakt med bokningen på telefonnummer 0280-96200, alternativt bokning@klappen.se

    Från den 9/7 till den 16/8 är telefonväxeln öppen varje dag mellan klockan 09:00-17:00 - lunchstängt mellan 12:00-13:00.

    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.