Hur bokar man Sjungarbacken pluskoncept?

Hur fungerar bokning på badtunna etc då jag ska bo på Sjungarbacken+?
Mvh Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan
    Tack för att du hör av dig till oss.
    Sjungarbacken plus konceptet bokas på plats. Tillsammans med stugnyckeln sitter en separat nyckel och bricka.  Bokningsinformation ges vid incheckning men just badtunnan bokas med brickan på den elektroniska tavlan i tillhörande gårdshus. Badtunnan kan bokas 1 timme åt gången.

    Varmt välkomna, vi ses i vinter!
    Linda
    Kläppen Ski Resort
  • Kostar det extra att boka badtunnan?
  • Hej Annika
    Vilken bra fråga.
    Har du bokat en stuga med Sjungarbacken koncept så kostar det inget extra att boka badtunna och den kan bokas 1 tillfälle per vistelse.
    Vilka stugor som har plus konceptet ser man på onlinebokningen, eller slå oss en signal på 0280-96200

    Hälsningar Linda
    Kläppen Ski Resort
  • Förbokar man även jacuzzi baden?
  • Hej Annica
    Det stämmer, man bokar upp sig på en timme i taget, bokar göra man på plats här i Kläppen i de gårdshus dom tillhör din stuga.

    Hälsningar
    Linda
    Kläppen Ski Resort
  • Hej.
    Hur stort är lekrummet? Är det bollhav och klättervägg som finns?
    Är det drop in eller ska det oxå bokas?

  • Hej Frida,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du är intresserad av Sjungarbackens pluskoncept!

    Det finns två lekrum, ett med bollhav och lektorn i c-hus 6, samt ett rum med klättervägg i c-hus 13. Lekrummet i c-hus 6 bokar du på en elektronisk tavla i c-hus 5, och lekrummet med klätterväggen bokar du i c-hus 10.

    Önskar dig en trevlig kväll, och att vi ses till vinter!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
  • Hur används lekrummet och bollhavet under vinter/vår 2021, får man använda dem som vanligt eller hur ser det ut nu?
  • Hej Linda!

    Tack för din fråga.

    Gällande lekrummet som finns så har vi plockat bort bollhavet som en Coronaanpassning.

    Mvh//
    Kläppen Ski Resort
  • Hur bokar man spelrummet. Måste man förboka innan och vart ligger spelrummet

  • Hej, tack för din fråga.

    Det ska vara via taggen du fick vid incheckning du bokar spelrummet. Där finns det en digital bokning på plats i gårdshuset- likt en tvättstuga.

    (Alternativt om det hänger en nyckel i stugan 😀 )
    Kläppen Ski Resort