Vart på bokningsbekräftelsen ser jag när bokningen ska vara betald?

Vi har bokat stuga hos er i januari.
Bokade den 20 sept.
Vi har valt att betala via klarna och valt betalning i slutet på oktober.
Vi har fått bokningsbekräftelse/faktura från er. Men det står inte vilket datum den senast ska betalas.
När ska den senast betalas?

Kommentarer

  • Hej Susanne,
    och tack för en bra fråga!
    Betalningsinformation och datum hittar du via Klarna, då betalningen görs direkt till Klarna. Jag skulle rekommendera dig att logga in på Klarnas app, alternativt via deras webbplats för att få det exakta datumet.
    Bokningsbekräftelsen från oss ger dig information om vad du har bokat.

    För mer information, vänligen besök Klarnas webbplats.

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.