Kan en 18-åring beställa Skipass och utrustning?

Hej
Vi er 9 drenge fra 17-19 år der har booket en hytte hos jer i uge 7. Det kunne vi gøre ved at lade en forælder betale. Nu skal vi leje ski og købe liftkort. Kan jeg som 18 årig godt gøre dette?

Kommentarer

  • Hej Jeppe!

    Det stämmer, du som 18-åring kan boka både Skipass och skidutrustning via Kläppens onlinebokning, alternativt via vår bokningstelefon; 0280-96200 eller bokningsmejl; bokning@klappen.se

    Hjärtligt välkomna till oss!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort