Vilket boendeområde är bäst om jag vill ha nära till skoterled?

Hej!

Funderar på att boka boende men vill ha nära till skoterled. Vilket stugområde rekommenderar ni?

Kommentarer

  • Hej Mona,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att spendera dina vinterveckor hos oss!

    Om det är närhet till skoterled som lockar skulle jag rekommendera dig att boka boende i stugområdet Gusjöbyns stugby, eller i närhet av längdspåret Myrspåret.

    Du kan läsa mer om våra stugområden på vår hemsida, samt boka boende via vår onlinebokning. Stugor nära Myrspåret kan du lokalisera via vår områdeskarta.

    Önskar du mer information om Malung-Sälens skoterleder rekommenderar jag dig ett besök på Sälens Snöskoterklubbs hemsida >>

    Om du har fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort