Vad är det för barnsäng och barnstol som ingår i boendet?

Hej, vi ska bo på Örebacken 746 om ett par veckor och undrar vad för barnsängar och barnstolar det är som ingår. Är det spjälsängar med standardmått?

Kommentarer

  • Hej Joakim,
    och tack för att du hör av dig med dina funderingar. Det gläder oss att du bokat in din vintersemester på vår skidanläggning!

    När det kommer till stugtillbehör såsom barnsäng och barnstol kan modellerna på dessa variera. Anledningen till det är att nästintill allt boende på Kläppen Ski Resort är förmedlat. Om ägaren av boendet har köpt barnstol och barnsäng via oss är det en enklare barnstolsmodell från IKEA (se bild nedan), samt en resesäng i standardmått.

    Barnsängen är utrustad med en madrass, men täcke, kudde och lakan till tar ni med själva.

    När det kommer till Örebäckens stugor har ägaren köpt via oss.

    Hoppas att svaret har varit till hjälp,
    tveka inte att höra av dig igen med fler frågor!
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort