Vad ska jag göra i stugan om jag beställt avresestäd?

Hej.
Hur funkar utcheckningen när man har avresestäd? Är det något man ska göra/städa av innan man lämnar? Mvh Mia

Kommentarer

  • Hej Maria,
    hoppas att ni har haft en trevlig och fartfylld vecka hos!

    Med avresestäd på boendet är utcheckningstiden 10:00.
    Innan ni lämnar boende ska använt porslin och husgeråd diskas (om boendet har diskmaskin ställer ni in disken där och startar maskinen), ni ska tömma kylskåpet och slänga era sopor.

    Önskar en fortsatt trevlig vecka, och en säker resa hem,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.