Har jag rätt att avboka när jag vill om jag har om- & avbeställningsskydd?

Hej!
Vi har bokat stuga hos er v.12. Och vi har tagit avbeställningsskydd. Har man rätt att avboka när man vill då?
Mvh Lina

Kommentarer

  • Hej Lina,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen Ski Resort!

    När det är mindre än 60 dagar kvar innan ankomst måste du ha ett giltigt intyg för att om- och avboka din vistelse. Med giltigt intyg kan du om- och avboka fram till dagen innan ankomst.
    Om du inte hade bokat med om- och avbeställningsskydd hade en eventuell återbetalning behövt ske via eget försäkringsbolag.
    Du kan läsa mer om våra bokningsvillkor på www.klappen.se

    Du kan även läsa mer i inlägget; ​Avbokningsregler inför vintern 20/21​​​

    Önskar dig en trevlig helg, och välkommen till oss!
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort