Kan jag avboka en boendebokning utan avbokningsskydd?

Hej! Vad gäller om jag vill boka av ett boende men inte har av- och ombokningsskydd? Resan är om 6 månader.

Kommentarer

  • Hej Carola!
    Utan om- och avbeställningsskydd kan du avboka fram till 36 dagar innan ankomst och återfå allt utom 500kr i avbokningskostnad. Vid avbokning när det är 35 dagar eller färre till ankomst behåller vi 100% av logipriset.

    Länkar till vår hemsida och våra av- och ombokningsregler nedan:
    Kläppen (klappen.se)

    Hoppas det svarade på din fråga!
    Kläppen Ski Resort