Kan jag avboka och få pengarna tillbaka för mitt Skipass?

Hej! Om jag köper skipass i samband med att jag bokar en stuga och väljer att avboka, kan jag då får tillbaka pengarna även på skipassen. Mvh Linn

Kommentarer

  • Hej Linn,
    och tack för en bra fråga. Det gläder oss att du planerar att besöka oss i vinter!

    Men vårt om- och avbeställningsskydd kan du avboka alla bokade tillägg till boendet; såsom avresestädning och sänglinne samt under vintersäsong skidhyra, skidskola och skipass, fram till och med dagen före första giltighetsdag.
    För att kunna avboka måste du kunna styrka ditt förhinder med intyg från t.ex. Iäkare, myndighet, arbetsgivare eller skyddsbolag.

    Mer information och regler kring om- och avbokning hittar du på vår hemsida.

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort