Beställa Take Away från Kläppens restauranger

Vilka av restaurangerna har Take Away så man kan beställa Take Away mat?

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Från restaurangerna Halster, Tranan och pizza på Bageriet finns det ett urval av rätter att beställa som Take Away. Det bästa är att kontakta den restaurang ni är intresserade av direkt för att se över urvalet, all kontaktinformation finns på kläppen.se/mat.

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll
    Med vänliga hälsningar
    Ebba T.
    Kläppen Ski Resort
  • Vilka restauranger, förutom pizzerian, kommer att kommande säsong 22/23 erbjuda take away till lunch respektive middag
  • Hej Erik,
    bra att du hör av dig med din fundering! Det gläder oss att du är nyfiken på vårt restaurangutbud!

    Det kommer finnas möjlighet till Take Away på Tranans Asiatiska, Halster Bar & Bistro samt pizza från Bageriet.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor.
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort